РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000649026<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Марціал Д. І. 
ІКТ соціальна та етична компетентність викладачів педагогічних навчальних закладів на Філіппінах [Електронний ресурс] / Д. І. Марціал // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2017. - № 1. - С. 96-103. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Наведено результати емпіричного дослідження рівня соціальної та етичної компетентності з використання ІКТ викладачів педагогічних навчальних закладів в Центральній Вісайї, Філіппіни. У дослідженні використано анкетування, засноване на Філіппінському Національному стандарті з ІКТ компетентності вчителів. В цілому було проаналізовано 383 відповіді від 76 приватних і державних ВНЗ. Дослідження показує, що рівень соціальної та етичної ІКТ-компетентності серед вчителів педагогів оцінюється як "добре". Одержаний результат означає, що респонденти можуть пояснити й обговорити завдання, але не мають практичного досвіду з формування соціальної та етичної компетентності у сфері ІКТ. Крім того, існує значущий зв'язок між рівнем ІКТ компетентності з точки зору соціальних і етичних аспектів і віку респондента, його статусу, типу установи, кількості років навчання, доступності Інтернету, а також наявності власного комп’ютера, смартфона або ноутбука.

Представлены результаты эмпирического исследования уровня социальной и этической компетентности по использованию ИКТ преподавателей педагогических учебных заведений в Центральной Висайе, Филиппины. В исследовании было использовано анкетирование, основанное на Филиппинском Национальном стандарте ИКТ компетентности учителей. В целом было проанализировано 383 ответа от 76 частных и государственных ВУЗ. Исследование показывает, что уровень социальной и этической ИКТ-компетентности среди учителей педагогов оценивается как "хорошо". Полученный результат означает, что респонденты могут объяснить и обсудить задачи, но не имеют практического опыта по формированию социальной и этической компетентности в сфере ИКТ. Кроме того, существует значимая связь между уровнем ИКТ компетентности с точки зрения социальных и этических аспектов и возраста респондента, его статуса, типа учреждения, количества лет обучения, доступности Интернета, а также наличия собственного компьютера, смартфона или ноутбука.

This paper presents findings from an empirical investigation of the competency level of social and ethical use of ICT among teacher educators in Central Visayas, Philippines. The study used a survey questionnaire based on the Philippine’s National ICTCompetency Standard for Teachers. A total of 383 responses from 76 private and public higher education institutions were included in the analysis. The study reveals that the level of ICT competence in social and ethical domains among the teacher educators is “good.” The result implies that the respondents have the ability to explain and discuss the task but have not experienced the actual social and ethical practices in ICT. Moreover, there is a significant relationship between the level of ICT competence in terms of social and ethical aspects and the respondent’s age, status, type of institution, number of years in teaching, Internet accessibility, and desktop, smartphone and laptop ownership.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.421(5ФІЛ)с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського