РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000649030<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тихонова Т. В. 
Технологія дидактичного конструювання інформаційно-технологічних дисциплін у вищій школі [Електронний ресурс] / Т. В. Тихонова // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2017. - № 1. - С. 139-153. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Зазначено, що дидактичне конструювання інформаційно-технологічних дисциплін – це технологічна діяльність викладача з проектування, розробки та реалізації у навчальному процесі ефективної результатоспрямованої дидактичної системи навчання інформаційних технологій. Процес дидактичного конструювання складається з трьох стадій: стадія визначення цілей навчання і проектування змісту дисципліни, стадія розробки дидактичної системи дисципліни, стадія дидактичного аналізу і коригування змісту дисципліни. Метою статті є опис технології дидактичного конструювання як практичних рекомендацій викладачам вищої школи, що розробляють навчальні й робочі програми певних інформаційно-технологічних дисциплін.

Отмечено, что дидактическое конструирование информационно-технологических дисциплин – это технологическая деятельность преподавателя по проектированию, разработке и реализации в учебном процессе эффективной результатоцентрированной дидактической системы обучения информационным технологиям. Процесс дидактического конструирования состоит из трех стадий: стадия определения целей обучения и проектирования содержания дисциплины, стадия разработки дидактической системы дисциплины, стадия дидактического анализа и корректирования содержания дисциплины. Целью статьи является описание технологии дидактического конструирования как практических рекомендаций преподавателям высшей школы, разрабатывающим учебные и рабочие программы определенных информационно-технологических дисциплин.

Didactic engineering of information technology disciplines is the technological activity of the teacher on the design, development and implementation of the learning process effective result-centre didactic system of teaching information technology. The process of didactic engineering consists of three stages: the stage of determining the learning goals and designing the content of the discipline; stage of development of didactic system discipline; stage of didactic analysis and correction of the contents of discipline. The aim of the article is to describe didactic design technologies as practical advice for teachers of high school to develop training and work programs of certain information technology disciplines.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223 + З970.4р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського