РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000649054<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вакалюк Т. А. 
Структурно-функціональна модель хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики [Електронний ресурс] / Т. А. Вакалюк // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2017. - № 3. - С. 51-61. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Узагальнено сутність категорії «модель», наведено основні види моделей, які використовуються у педагогічних дослідженнях: структурну, функціональну, структурно-функціональну. Подано основні вимоги до побудови зазначених видів моделей. Проаналізовано вітчизняний досвід з побудови моделі й проектування хмаринно орієнтованого навчального середовища (ХОНС) освітніх установ (як вищих, так і загальноосвітніх). Представлено структурно-функціональну модель ХОНС для підготовки бакалаврів інформатики. Описано кожний компонент моделі ХОНС для підготовки бакалаврів інформатики: цільовий, управлінський, організаційний, змістово-методичний, комунікаційний, технологічний та результативний. Узагальнено, що ХОНС має розв’язувати всі основні завдання, які ставляться перед ВНЗ.

Обобщены сущность категории «модель», приведены основные виды моделей, которые используются в педагогических исследованиях: структурной, функциональной, структурно-функциональной. Приведены основные требования к построению указанных видов моделей. Проанализированы отечественный опыт по построению модели и проектирование облачно ориентированной учебной среды (ООУС) образовательных учреждений (как высших, так и общеобразовательных). Представлена структурно-функциональную модель ООУС для подготовки бакалавров информатики. Описан каждый компонент модели ООУС для подготовки бакалавров информатики: целевой, управленческий, организационный, содержательно-методический, коммуникационный, технологический и результативный. Обобщено, что ООНС должна решать все основные задачи, которые ставятся перед ВУЗ.

The article summarizes the essence of the category "model". There are presented the main types of models used in educational research: structural, functional, structural and functional model as well as basic requirements for building these types of models. The national experience in building models and designing cloud-based learning environment of educational institutions (both higher and secondary) is analyzed. It is presented structural and functional model of cloud-based learning environment for Bachelor of Informatics. Also we describe each component of cloud-based learning environment model for bachelors of informatics training: target, managerial, organizational, content and methodical, communication, technological and productive. It is summarized, that COLE should solve all major tasks that relate to higher education institutions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч23 р30-2 + З970 р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського