РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000649116<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Євтух М. Б. 
Теоретичні засади науково-дослідницької діяльності викладачів університетів України / М. Б. Євтух // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр.. - 2014. - № 22. - С. 4-15. - Бібліогр.: с. 15 (22 назв.) - укp.

Здійснено аналіз наукових підходів щодо сутності, змісту та структури науково-дослідницької діяльності викладача вищої школи; визначено її місце та роль у педагогічній діяльності викладачів університетів; охарактеризовано основні напрями науково-педагогічної діяльності викладача. Наголошено, що науково-дослідницька діяльність викладача пов’язана з дослідженнями науково-прикладних тем університету, кафедри, з активним залученням студентів до наукової творчості й керівництвом роботою наукових студентських гуртків і шкіл, з підвищенням наукової кваліфікації через докторантуру й аспірантуру, стажуванням в науково-дослідних центрах лабораторіях, з участю в міжнародних, українських, регіональних і внутрішньо-університетських наукових конференціях і семінарах, з написанням наукових праць різного рівня.

Осуществлен анализ научных подходов к сущности, содержанию и структуры научно-исследовательской деятельности преподавателя высшей школы; определено ее место и роль в педагогической деятельности преподавателей университетов; охарактеризированы основные направления научно-педагогической деятельности преподавателя. Отмечено, что научно-исследовательская деятельность преподавателя связана с исследованиями научно-прикладных тем университета, кафедры, активным привлечением студентов к научному творчеству и руководством работой научных студенческих кружков и школ, повышением научной квалификации в докторантуре и аспирантуре, стажировки в научно исследовательских центрах и лабораториях, с участием в международных, украинских, региональных и внутренне университетских научных конференциях и семинарах, написанием научных трудов разного уровня.

The article analyzes scientifi c approaches to the essence, content and structure of university teacher’s research activity; reveals its role in the process of university teachers’ activity; characterizes the main approaches to scientifi c and educational activities of the university teacher. It emphasizes that teacher’s research activity is related to applied scientifi c themes of university, department, with the active involvement of students into scientifi c creativity and leadership of research activity in research student clubs and schools, improvement in scientifi c qualifi cation through doctoral and postgraduate programs in scientifi c research centers and laboratories, participation in international and Ukrainian, regional and intra-university conferences and seminars by writing and representing scientifi c works at various levels.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського