РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000649122<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бульба Т. Ю. 
Зарубіжний і вітчизняний досвід вивчення феномену "навчальні стратегії" / Т. Ю. Бульба // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр.. - 2014. - № 22. - С. 46-49. - Бібліогр.: с. 49 (6 назв) - укp.

Розкрито психолого-педагогічну сутність поняття "навчальні стратегії" на основі аналізу провідних досліджень з цього напрямку. Систематизовано визначення даного терміну як сукупність дій, операцій, прийомів, технік, процедур у процесі взаємодії з навчальним матеріалом, що, з одного боку, спрямовані на підвищення позитивних результатів навчальної діяльності студентів (учнів), з іншого — на полегшення самого процесу оволодіння знаннями, уміннями й навичками. На основі узагальнення досліджень зарубіжних вчених зроблено висновок, що застосування студентами стратегій навчальної діяльності дає позитивний освітній результат у здійсненні ними самостійної навчальної діяльності, в забезпеченні їх автономності. Охарактеризовано найбільш відому і визнану класифікацію навчальних стратегій. Встановлено зв’язок понять "навчальні стратегії" та "індивідуально-творча стратегія самостійної навчальної діяльності студента".

Раскрыто психолого-педагогическую сущность понятия "учебные стратегии" на основе анализа ведущих исследований по этому направлению. Систематизировано определение данного термина как совокупность действий, операций, приемов, техник и процедур в процессе взаимодействия с учебным материалом, что, с одной стороны, направленные на повышение положительных результатов учебной деятельности студентов (учащихся), с другой - на облегчение самого процесса овладения знаниями, умениями и навыками. На основе обобщения исследований зарубежных ученых сделан вывод, что применение студентами стратегий учебной деятельности дает положительный образовательный результат в осуществлении ими самостоятельной учебной деятельности, в обеспечении их автономности. Охарактеризована наиболее известная и признаная классификация учебных стратегий. Установлена связь понятий "учебные стратегии" и "индивидуально-творческая стратегия самостоятельной учебной деятельности студента".

The article describes psychological and pedagogical essence of the concept “learning strategies” based on the analysis of the foremost researches on this subject. It characterizes the best-known and the most accepted classifi cation of learning strategies. It fi nds out interaction of concepts “learning strategies” and “individual and creative strategy of students’ independent educational activities”.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського