Naumik-Gladka K. G. Relationship of competitiveness of entrepreneurship and internet-marketing = Взаємозв'язок конкурентоспроможності підприємництва та інтернет-маркетингу / K. G. Naumik-Gladka, O. V. Ptashchenko // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 848. - С. 109-115. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.Проаналізовано сучасний стан формування інформаційної економіки в Україні, зроблено обгрунтовані висновки щодо розгляду наданого питання. Виокремлено взаємозв'язок розвитку інформаційного простору з появою новітніх комунікаційних інструментів у маркетингу. Таким комунікаційним інструментом сьогодні є інтернет-маркетинг. Інтернет-маркетинг передусім надає споживачеві можливість одержати інформацію про товари. Будь-який потенційний споживач може, використовуючи Інтернет, одержати інформацію про товар, а також купити його. Хоча, якщо там не буде інформації про один товар, або він її не знайде, то, швидше за все він придбає інший товар у конкурента. Застосування методів інтернет-маркетингу націлене на економію коштів (на заробітній платі працівників відділів продажів і на рекламі), а також на розширення діяльності компаній (перехід із локального ринку на національний і міжнародний ринок). Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131.1-211.1 + У50-131.1-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|