РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000649564<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чайка І. П. 
Підвищення ефективності діяльності підприємства на засадах холістичного маркетингу / І. П. Чайка // Екон. вісн. Донбасу. - 2016. - № 2. - С. 136-143. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності функціонування вищого навчального закладу (ВНЗ) на засадах холістичного маркетингу. Предметом дослідження є теоретичні, науково-методичні та практичні засади використання маркетингового інструментарію в діяльності ВНЗ. Мета статті - розробка теоретичних підходів і практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності діяльності підприємства на засадах холістичного маркетингу. Дослідження здійснено за допомогою таких загальнонаукових прийомів і методів: аналізу та синтезу, теоретичного узагальнення, порівняльного аналізу. На основі дослідження потреб споживачів визначено напрями, що вимагають від ВНЗ як підприємства, що прагне до підвищення ефективності своєї діяльності, розробки методик і процедур маркетингової діяльності на принципах холізму. Запропоновано алгоритм визначення потреб різних категорій споживачів освітніх послуг, що дає можливість ВНЗ проаналізувати їх у всьому розмаїтті, знайти точки перетину інтересів груп споживачів і розробити ефективні процедури їх задоволення. Акцентовано увагу на необхідності вивчення передового досвіду впровадження маркетингу в практику ВНЗ та проведено порівняльний аналіз еволюції застосування маркетингу щодо набору студентів ВНЗ США та України. Визначено напрями побудови ефективної системи внутрішнього маркетингу ВНЗ, для чого розроблено і обгрунтовано модель внутрішнього маркетингу. Запропоновано конкретні кроки по удосконаленню соціально відповідального маркетингу як невід'ємної складової маркетингової діяльності підприємства, підсистеми в системі маркетингового управління. Охарактеризовані позитивні ефекти від їх впровадження як для ВНЗ, так і для різних категорій споживачів його послуг. Визначено декілька перспективних напрямів соціальної роботи, які стануть елементами системи соціально відповідального маркетингу ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.40-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського