Чайка І. П. Підвищення ефективності діяльності підприємства на засадах холістичного маркетингу / І. П. Чайка // Екон. вісн. Донбасу. - 2016. - № 2. - С. 136-143. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Розглянуто питання підвищення ефективності функціонування вищого навчального закладу (ВНЗ) на засадах холістичного маркетингу. Предметом дослідження є теоретичні, науково-методичні та практичні засади використання маркетингового інструментарію в діяльності ВНЗ. Мета статті - розробка теоретичних підходів і практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності діяльності підприємства на засадах холістичного маркетингу. Дослідження здійснено за допомогою таких загальнонаукових прийомів і методів: аналізу та синтезу, теоретичного узагальнення, порівняльного аналізу. На основі дослідження потреб споживачів визначено напрями, що вимагають від ВНЗ як підприємства, що прагне до підвищення ефективності своєї діяльності, розробки методик і процедур маркетингової діяльності на принципах холізму. Запропоновано алгоритм визначення потреб різних категорій споживачів освітніх послуг, що дає можливість ВНЗ проаналізувати їх у всьому розмаїтті, знайти точки перетину інтересів груп споживачів і розробити ефективні процедури їх задоволення. Акцентовано увагу на необхідності вивчення передового досвіду впровадження маркетингу в практику ВНЗ та проведено порівняльний аналіз еволюції застосування маркетингу щодо набору студентів ВНЗ США та України. Визначено напрями побудови ефективної системи внутрішнього маркетингу ВНЗ, для чого розроблено і обгрунтовано модель внутрішнього маркетингу. Запропоновано конкретні кроки по удосконаленню соціально відповідального маркетингу як невід'ємної складової маркетингової діяльності підприємства, підсистеми в системі маркетингового управління. Охарактеризовані позитивні ефекти від їх впровадження як для ВНЗ, так і для різних категорій споживачів його послуг. Визначено декілька перспективних напрямів соціальної роботи, які стануть елементами системи соціально відповідального маркетингу ВНЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.40-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|