Ковінько О. Маркетингова привабливість міжнародних ринків аграрної продукції / О. Ковінько // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2017. - Вип. 1. - С. 57-73. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.Розглянуто систему показників розвитку міжнародних ринків, які важливо враховувати вітчизняним підприємствам аграрного бізнесу при виборі ринків збуту. Оцінено маркетингову привабливість потенційних ринків Бельгії, Греції, Ірландії, Італії, Китаю, Швейцарії, Японії за розробленою системою показників та визначено ступінь конвергенції міжнародних ринків. Індекс рубрикатора НБУВ: У584.30.02
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|