РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000650283<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Руденко Н. 
Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інтерактивних технологій на уроках математики: педагогічні умови / Н. Руденко // Пед. процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 63-68. - Бібліогр.: 2 назв - укp.

Розглянуто визначення поняття "педагогічні умови" з позицій сучасних дослідників, що дозволяє виділити положення, важливі для розуміння цього феномену. Проаналізовано праці науковців, присвячених проблемі розробки педагогічних умов організації навчального процесу. Відібрано та обґрунтовувано педагогічні умови, які сприяють формуванню готовності майбутніх вчителів початкової школи за умов коледжу до застосування інтерактивних технологій на уроках математики, а саме: підвищення рівня методичної обізнаності всіх викладачів коледжу щодо інтерактивних технологій навчання; розширення змісту навчального курикулуму дисципліною за вибором "Інтерактивні технології навчання на уроках математики в початковій школі"; розвиток дослідницьких умінь студентів у позанавчальній діяльності; посилення змісту педагогічної практики "Пробні уроки" завданнями, які передбачають використання інтерактивних технологій на уроках математики, створення студентами портфоліо інтерактивних уроків.

Рассмотрено определение понятия "педагогические условия" с позиций отечественных исследователей, что позволяет выделить ряд положений, важных для понимания данного феномена. Проанализированы труды ученых, посвященных проблеме разработки педагогических условий организации учебного процесса. Отобраны, обоснованы и экспериментально проверены педагогические условия, способствующие формированию готовности будущих учителей начальной школы в условиях колледжа к применению интерактивных технологий на уроках математики в начальной школе, а именно: повышение уровня методической осведомленности всех преподавателей колледжа об интерактивных технологиях обучения; расширение содержания учебного курикулума дисциплиной по выбору "Интерактивные технологии обучения на уроках математики в начальной школе"; развитие исследовательских умений студентов во внеучебной деятельности; усиление содержания педагогической практики "Пробные уроки" заданиями, которые предусматривают использование интерактивных технологий на уроках математики, создание студентами портфолио интерактивных уроков.

In the article the the definition of pedagogical conditions is considered from the viewpoint of different modern researchers which serves to emphasize several principles essential for understanding this phenomenon. The scientific works devoted to the issue of setting out the pedagogical conditions of the organization of a learning process have been analyzed. The pedagogical conditions which contribute to preparing future primary school teachers at college for using interactive technologies at mathematics lessons have been selected and grounded. Increasing methodology awareness of all college teachers about interactive technologies will help by their own example make an impact on the development of professional skills of a future primary school teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + В1р1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського