Сорокін І. Інтерактивні форми роботи як засіб корекції девіантної поведінки школярів / І. Сорокін // Пед. процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 59-63. - Бібліогр.: 9 назв - укp.Розкрито сутність форм інтерактивного навчання, проаналізовано особливості впровадження інтерактивних технологій у системі співпраці вчителів-словесників, психологів, соціально-педагогічних працівників до роботи з неповнолітніми з девіантною поведінкою. Особлива увагу звернено на процес швидкого реагування для вирішення проблем підлітків з девіантною поведінкою. Раскрыта сущность форм интерактивного обучения, проанализированы особенности внедрения интерактивных технологий в системе сотрудничества учителей-словесников, психологов, социально-педагогических работников к работе с несовершеннолетними с девиантным поведением. Особое внимание обращено на процесс быстрого реагирования для решения проблем подростков с девиантным поведением. The article reveals the essence of the forms of interactive learning, analyzes the characteristics of the implementation of interactive technologies in the system of co-language and literature teachers, psychologists, social education workers to work with minors with deviant behavior. Particular attention is paid to the process of rapid response to address this problem. Socio- educational support in schools is done by providing guidelines, aimed at providing psychological and pedagogical conditions of life of the disciple promote its full development and socialization. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|