РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000650320<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бессарабов В. І. 
Організація інтуїтивно зрозумілого входу в електронні навчально-методичні комплекси підвищення кваліфікації працівників освіти на базі хмаро орієнтованої системи управління навчальними ресурсами [Електронний ресурс] / В. І. Бессарабов // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2014. - № 5. - С. 140-149. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Висвітлено досвід використання універсальної системи управління навчальними ресурсами «Хмара» для розробки і впровадження в навчальний процес інтуїтивно зрозумілої системи входу в електронні навчально-методичні комплекси (ЕНМК) на новій хмаринно орієнтованій платформі. Показано, що вперше розроблена система інтуїтивно зрозумілого входу в ЕНМК підвищення кваліфікації є ефективною з точки зору ергономічності входу до ЕНМК (швидке освоєння і наступний вхід). Встановлено, що використання потрійної кольорової, літеро-цифрової та піктографічної ідентифікації «свого» ЕНМК користувачем порталу є зручним з точки зору зниження помилок входу, а використання інтуїтивно зрозумілого входу в ЕНМК підвищує рівень прихильності користувачів до подальшого використання електронних навчальних ресурсів. Зроблено висновок, що основною проблемою, пов’язаною з входом в ЕНМК проекту «Хмара», є недостатній рівень ІКТ-компетентності користувачів, що може бути вирішено за рахунок певних організаційних і методичних заходів.

Освещен опыт использования универсальной системы управления учебными ресурсами «Облако» для разработки и внедрения в учебный процесс интуитивно понятной системы входа в электронные учебно-методические комплексы (ЭУМК) на новой облако ориентированной платформе. Показано, что вновь разработанная система интуитивно понятного входа в ЭУМК повышения квалификации является эффективной с точки зрения эргономичности входа (быстрое освоение и последующий вход). Установлено, что использование тройной цветной, буквенно-цифровой и пиктографической идентификации «своего» ЭУМК пользователем портала является удобной с точки зрения снижения ошибок входа, а использование интуитивно понятного входа в ЭУМК повышает уровень приверженности слушателей к дальнейшему использованию электронных учебных ресурсов. Сделан вывод, что основной проблемой со входом в ЭУМК проекта «Облако» является недостаточный уровень ИКТ-компетентности пользователей, которая может быть решена за счет определенных организационных и методических мероприятий.

The article is devoted to actual problems of the experience of using a "Khmara" universal management system of educational resources for the development and implementation of the learning process the intuitive access system to electronic educational and methodical complexes (EUMK) on the new cloud-oriented platform. It is shown that the newly developed system of intuitive access to EUMK training is effective in terms of ergonomics entry (rapid development and subsequent entry). It has been established that the use of triple color, alphanumeric and pictorial identification of "their" EUMK portal user is comfortable in terms of reducing input errors and the use of intuitive access to EUMK increases the level of commitment of students to continue to use e-learning resources. It is concluded that the main problem with the access to the EUMK "Khmara" project is the lack of ICT competence of users that can be solved by certain institutional and methodological activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)78 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського