Шкуренко О. В. Формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Шкуренко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2016. - 20 c. - укp.Досліджено актуальну проблему формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи (ПШ). Розкрито сутність понять "комунікація", "педагогічна комунікація", "професійна педагогічна комунікація", "професійна педагогічна комунікація вчителя початкової школи", "формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи". Визначено критерії, показники й охарактеризовано рівні формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів ПШ. З метою забезпечення ефективності процесу формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів ПШ розроблено та впроваджено структурно-функціональну модель, яка охоплює блоки: цільовий, організаційно-діяльнісний, діагностично-результативний, - що включають цілі навчання, зміст, методи, форми, засоби і прийоми роботи та педагогічні умови її реалізації. Застосування інтерактивної технології під час оволодіння такими вчителями ПШ знаннями з фахових методик надало позитивні результати у формуванні в них професійної педагогічної комунікації та застосуванні її у професійній діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА422500 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|