РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000650660<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Полішко Г. Г. 
Національний брендинг у глобальній економічній системі : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Г. Г. Полішко; Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. - Київ, 2016. - 19 c. - укp.

Комплексно досліджено умови, фактори, особливості становлення та розвитку національного брендингу в глобальній економічній системі. Розкрито сутність глобалізації як передумови брендингу країн світу. Обрунтовано його поняттєво-категоріальний апарат. Досліджено концептуальні засади в сучасній парадигмі маркетингу. Проведено поглиблене дослідження сучасного стану та трендів розвитку брендингу країн світу на підставі аналізу міжнародних рейтингів національних брендів. Визначено ключові засади та детермінанти створення національних брендів, окреслено перспективні напрями їх розвитку. Здійснено аналіз практики та виявлено проблеми брендингу України. Обгрунтовано стратегію та модель побудови нового конкурентного національного бренда, запропоновано маркетингові та дипломатичні засоби його глобального просування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА422751 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського