Яловега Л. В. Формування маркетингового потенціалу молокопереробних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л. В. Яловега; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - Київ, 2015. - 20, [1] c. - укp.Розроблено функціональну модель формування, оцінювання та удосконалення маркетингового потенціалу молокопереробних підприємств (МПМП), основою є маркетингова стратегія євроінтеграції, що передбачає підвищення якості молокопродукції шляхом фомування партнерських відносин на основі інтеграції суб'єктів ринку, освоєння зовнішніх і розширення діючих сегментів ринку, розвиток внутрішнього маркетингу. Обгрунтовано створення молочних кластерів, власних сировинних зон, молочних кооперативів та сімейних ферм, що надають можливість налагодити без посередників економічні взаємовідносини "виробник - переробник", поліпшити якість молокосировини, підвищити добробут сільського населення та сприяти розвитку сільських територій. Визначено основні етапи розвитку внутрішнього маркетингу молокопереробних підприємств: організація служби маркетингу, іституту наставництва, мотивації персоналу, формування корпоративної культури, формування іміджу підприємства, контроль за діяльністю маркетингового персоналу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА418587 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|