Gonchar V. Forecasting as a method of metals marketing research = Прогнозування як метод маркетингового дослідження ринку металопродукції / V. Gonchar // Екон. вісн. Донбасу. - 2016. - № 4. - С. 104-108. - Бібліогр.: 13 назв. - англ.Визначено проблеми прогнозування динаміки розвитку металургійного ринку, попиту та пропозиції на підставі загальноекономічних тенденцій. Висока експортна залежність металургійної галузі України зумовила необхідність вивчення тенденцій, діючих на світовому ринку, і визначення потенційних джерел конкуренції в майбутньому. Проведено аналіз існуючих динамік, характерних металургійному ринку регіонів світу, оцінено тенденції розвитку, динаміку обсягів виробництва. Для проведення аналізу світовий ринок розділений на 8 регіонів: Азія, ЄС, Європа, СНД, Близький Схід, Африка, Північна і Південна Америка. Застосовано модифіковану методику прогнозування ринку на основі даних ВВП міжнародного валютного фонду в країнах світу та обсягів виробництва сталі в країнах світу згідно даних міжнародної асоціації виробників сталі з 2002 по 2015 рр. Результати проведеного дослідження дозволили виділити тісну кореляцію між ВВП та обсягом виплавки сталі в світі, країнах Азії, Близького Сходу та Європи. Проведено аналіз споживання продукції металургійної галузі, на основі якого виділено регіони - лідери споживання і аутсайдери. Споживання на душу населення в розвинених країнах Європейського Союзу дозволило визначити граничний попит на продукцію галузі для розвиненої економіки. На основі даних досліджень побудовано прогноз виробництва в світі і в країнах Близького Сходу, Азії, Європи. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.152.354 + У9(4УКР)421.523.54
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|