Shevchenko N. The use of mathematical methods for decision making in optimal pricing strategy for enterprises = Використання математичних методів прийняття рішень при формуванні оптимальної цінової стратегії підприємства / N. Shevchenko, E. Gudkova // Екон. вісн. Донбасу. - 2016. - № 4. - С. 124-127. - Бібліогр.: 7 назв. - англ.Відмічено, що розвиток, модифікація і адаптація методів і моделей ціноутворення відбувається з урахуванням умов, в яких формується ціна. Зазначено, що мінливість зовнішніх умов функціонування підприємств (політичних і економічних) визначає актуальність питання вибору оптимальної цінової стратегії за умов невизначеності і ризику. Поставлено завдання розробки моделі формування оптимальної цінової стратегії виробничого підприємства в умовах невизначеності і ризику із сформованої множини стратегій. Наголошено, що вибір підприємства залежатиме від прогнозованого об'єму реалізації на майбутній період і відношення керівництва підприємства до економічного ризику. Вказана ситуація представлена у вигляді статистичної гри, де гравцями виступають з одного боку керівництво підприємства, а з іншого - рівень попиту (планований об'єм реалізації) на продукцію підприємства. Вибір оптимальної стратегії запропоновано здійснювати за допомогою критеріїв прийняття рішень: Байєса, Вальда і Лапласа. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861 в611
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|