Бєрковський В. В. Аналіз маркетингових критеріїв оптимізації освітніх електронних ресурсів для пошукових систем / В. В. Бєрковський, Н. М. Бологова // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2016. - Вип. 1. - С. 58-62. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розглянуто сучасні підходи до маркетингового аналізу електронних ресурсів в системі вищої освіти, а також критерії та параметри, дотримання яких у процесі розробки, створення та ведення електронного ресурсу, дозволяють зробити його роботу найбільш ефективною. Обгрунтовано необхідності присутності освітніх установ в мережі Інтернет і використання ними PR-технологій. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч48 с51
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|