РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000652151<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Bobrytska V. 
Axiological azimuths of the global educational policy = Аксіологічні азимути глобальної освітньої політики / V. Bobrytska // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2016. - 68, № 3. - С. 89-97. - Бібліогр.: 19 назв. - англ.

Визначено вихідним методологічним моментом дослідження розуміння сутності ціннісних азимутів (орієнтирів) у формуванні глобальної освітньої політики позиція щодо визначальної ролі консолідації зусиль наддержавних структур, держав світу, громадянської спільноти в глобальному її вимірі, педагогічних об'єднань і закладів освіти різного рівня в утвердженні соціально-ціннісних і особистісно-ціннісних чинників модернізації освіти як стратегічного ресурсу соціально-економічного і культурного розвитку країн світу, важливого важеля цивілізаційного розвитку. Представлено результати щодо змісту понять "цінність" та "ідеал" в проекціях розвитку глобальної освітньої політики. З'ясовано, що сутнісними характеристиками поняття "цінність" є: те, що задовольняє інтереси і потреби особистості; особлива індивідуальна реальність, суть якої полягає у її позитивній значущості; "маркер" особливої значущості речей, процесів, ідей для життєдіяльності суб'єкта; те, що впливає на мотивацію і вибір способів поведінки людини. На підставі того, що терміном "ідеал" позначають довершеність, досконалий зразок, кінцеву мету прагнень, діяльності, з'ясовано, що формування способів дій, зокрема й у сфері планування й упровадження глобальної політики у сфері освіти, згідно з ідеалом є виявом специфічної форми діяльності держави, освітянської спільноти, громадян як споживачів і замовників освітніх послуг, бо припускає спеціальне створення образу мети діяльності до її фактичного здійснення. На основі узагальнень напрацювань вітчизняних та зарубіжних учених, наукових праць визначено й охарактеризовано аксіологічні азимути, за якими, варто оцінювати дотримання етичних засад у плануванні та впровадженні глобальної освітньої політики. Обгрунтовано, що такими ціннісними орієнтирами глобальної освітньої політики мають стати гуманістичні й гностичні цінності, цінності соціальних відносин, цінності громадянського виховання, цінності та ідеали виховання за умов відкритої моделі освіти, цінності сімейного виховання, здоров'язбережувальні цінності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського