Левицька Т. О. Використання контекстної реклами в інтернет-маркетингу / Т. О. Левицька, Є. Ю. Шамін // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2017. - Вип. 34. - С. 163-169. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Обгрунтовано використання контекстної реклами в інтернет-маркетингу як одного з найбільш універсальних і доцільних інструментів сучасної реклами, застосованої вперше в 1994 р., описано принципи її реалізації та перспективи використання. Розглянуто недоліки та переваги інтернет-маркетингу і контекстної реклами зокрема, її види та технології, за якими вона здійснюється, можливості, а також цілі застосування. Було виділено основні характеристики контекстної реклами, а саме її відмінні атрибути перед іншими видами інтернет-маркетингу. Продемонстровано приклади використання контекстної реклами на пошуку, на сайтах-партнерах рекламної мережі та приклад звіту, одержаного за допомогою сервісу Яндекс.Метрика. Обгрунтовано виправданість використання контекстної реклами, а також продемонстровано її основні види та методи вимірювання ефективності рекламних кампаній за допомогою сервісів глибокої аналітики. Виділено фактор складності процесу настройки, і у зв'язку з цим розглянуто варіант професійного втручання в настройку контекстної реклами з боку спеціалізованих агентств. У подальшій перспективі інструменти контекстної реклами будуть тільки розширюватися. З кожним роком створюється все більше сервісів для більш глибокого аналізу показників статистики, наскрізної аналітики, а також удосконалення інтерфейсу управління кампаніями. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 ф
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69254:Техн.н. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|