РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000652551<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Данько Н. І. 
Застосування моделей корпоративних культур на туристичних підприємствах / Н. І. Данько, О. А. Хмельова // Проблеми економіки. - 2017. - № 1. - С. 189-194. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано значення й особливості формування корпоративної культури для співробітників, які працюють на підприємствах туристичного бізнесу. Увагу приділено культурам, які надають змогу створити команду для ефективної роботи підприємства. Визначено декілька типів культур, які мають відповідні характеристики для запровадження їх у роботу туристичних підприємств. Кожна модель має свої мінуси та плюси, знаючи які можна не дотримуватися лише однієї моделі, а навпаки, проаналізувавши всі складові, вживати тих заходи, які будуть необхідні саме для розв'язання індивідуальної проблеми підприємства. На туристичному ринку існує багато різноманітних підприємств, для управління якими необхідно визначити свій індивідуальний шлях розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського