Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000653643<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Власенко Н. А. Маркетингове реагування на глобалізаційні виклики : колект. монографія / Н. А. Власенко, А. Л. Власенко, О. Є. Воскресенська, А. Є. Глинська, Ю. О. Джерелюк; ред.: Г. Г. Савіна; Херсон. нац. техн. ун-т. - Херсон : Вишемирський В. С., 2015. - 371 c. - Бібліогр.: с. 342-370 - укp.Досліджено використання кластерного підходу в контексті регіонального туристичного кластера готельно-ресторанного господарства. Охарактеризовано особливості формування економічної стратегії підвищення ефективності господарської діяльності підприємства за умов нестабільного суспільства (економічні наслідки гібридної війни). Проаналізовано глобальні ризики соціально-економічного розвитку України та основні напрями їх подолання. Досліджено сучасний стан і перспективи розвитку туристичного ринку України та Херсонської області. Проведено маркетингове дослідження ринку праці області, розглянуто комунікативну політику як складову комплексу маркетингу. Вивчено методичні підходи до оцінювання ефективності брендингу. Приділено увагу маркетинговому управлінню змінами на підприємствах. Висвітлено основні напрями розвитку туристичних послуг на основі маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У521.11 + У9(4УКР)211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА802713 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|