РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000653672<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Петруня Ю. Є. 
Маркетинг : навч. посіб. / Ю. Є. Петруня, В. Ю. Петруня; Ун-т мит. справи та фінансів. - 3-тє вид., перероб. і допов.. - Дніпропетровськ : Ун-т митної справи та фінансів, 2016. - 361 c. - (Вища освіта XXI ст.). - Бібліогр.: с. 344-345 - укp.

Розглянуто походження та сутність маркетингу. Охарактеризовано маркетингове середовище та види маркетингу. Розкрито основні цілі, напрями й етапи маркетингових досліджень. Описано способи сегментування ринку. Приділено увагу життєвому циклу товару. Подано інформацію про маркетингову цінову політику. Висвітлено систему взаємовідносин у каналі збуту продукції. Надано відомості про стратегічний маркетинг, маркетингові комунікаційні інструменти тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У010.357 я73 + У9(4УКР)211.1 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА807364 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського