![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000653672<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Петруня Ю. Є. Маркетинг : навч. посіб. / Ю. Є. Петруня, В. Ю. Петруня; Ун-т мит. справи та фінансів. - 3-тє вид., перероб. і допов.. - Дніпропетровськ : Ун-т митної справи та фінансів, 2016. - 361 c. - (Вища освіта XXI ст.). - Бібліогр.: с. 344-345 - укp.Розглянуто походження та сутність маркетингу. Охарактеризовано маркетингове середовище та види маркетингу. Розкрито основні цілі, напрями й етапи маркетингових досліджень. Описано способи сегментування ринку. Приділено увагу життєвому циклу товару. Подано інформацію про маркетингову цінову політику. Висвітлено систему взаємовідносин у каналі збуту продукції. Надано відомості про стратегічний маркетинг, маркетингові комунікаційні інструменти тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У010.357 я73 + У9(4УКР)211.1 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА807364 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|