![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000653680<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Гайдученко С. А. Маркетинг : учеб. пособие для студентов вузов / С. А. Гайдученко, А. В. Запорожец, Т. Г. Молодченко; Харьков. нац. ун-т гор. хоз-ва им. А.Н. Бекетова. - Харьков : Бровин А. В., 2016. - 299 c. - рус.Раскрыты сущность, цели и задачи маркетинга. Рассмотрены концепции маркетинга. Уделено внимание маркетинговой деятельности и комплексному исследованию рынка. Дана информация о стратегическом маркетинге. Охарактеризован товар как объект маркетинга. Акцентировано на вопросах ценообразования в маркетинге. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА808509 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|