РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000653680<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гайдученко С. А. 
Маркетинг : учеб. пособие для студентов вузов / С. А. Гайдученко, А. В. Запорожец, Т. Г. Молодченко; Харьков. нац. ун-т гор. хоз-ва им. А.Н. Бекетова. - Харьков : Бровин А. В., 2016. - 299 c. - рус.

Раскрыты сущность, цели и задачи маркетинга. Рассмотрены концепции маркетинга. Уделено внимание маркетинговой деятельности и комплексному исследованию рынка. Дана информация о стратегическом маркетинге. Охарактеризован товар как объект маркетинга. Акцентировано на вопросах ценообразования в маркетинге.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА808509 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського