РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000653831<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Матвєєва М. П. 
Формування писемного мовлення як чинник особистісного розвитку учнів з нормальним та недорозвиненим інтелектом / М. П. Матвєєва // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2008. - Вип. 1. - С. 98-106. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Метою дослідження є пошук шляхів цілеспрямованого виховання самосвідомості та довільної саморегуляції учнів через певні види навчальних робіт. Йдеться, зокрема, про написання творів та використання піктограм. З'ясовано, що з психологічної точки зору формування навичок написання творів забезпечує потужний розвиток писемного мовлення. Проаналізовано результати експерименту, проведеного в V - IX класах масових шкіл. Зроблено висновок, що цілеспрямоване формування писемного мовлення сприяє особистісному розвитку школяра, зокрема його здатності до самоусвідомлення та довільної саморегуляції. Автором заплановано розробити спеціальну методику розвитку писемного мовлення розумово відсталих учнів.

Целью публикации есть поиск путей целенаправленного воспитания самосознания и произвольной саморегуляции учеников через определенные виды учебных работ. Речь идет о написании сочинений и использовании пиктограмм. Выяснено, что с психологической точки зрения формирование навыков написания сочинений обеспечивает мощное развитие письменной речи. Проанализированы результаты эксперимента, проведенного в V - IX классах массовых школ. Сделан вывод о том, что целенаправленное формирование письменной речи способствует личностному развитию школьника, в частности его способности к самосознанию и произвольной саморегуляции. Автором запланирована разработка специальной методики развития письменной речи умственно отсталых учеников.

The article is devoted to the problem of forming of writing speech at students with a normal and underdeveloped intellect. Writing speech matters very much not only for forming of communicative functions but also for education of consciousness and volitional adjusting of behavior of students. The method of teaching of writing speech must take into account the psychological mechanisms of this process. One of facilities of increase of efficiency of writing speech is the use of icons use pictogram Ц denotation of words and combination of words by graphic characters.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.33 + Ш141.14-917.3 + Ю952.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського