РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000653837<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Скалій І. 
Диференційна характеристика стертої форми дизартрії / І. Скалій // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3. - С. 182-186. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Описано сиптоматику стертої форми дизартрії, причини її виникнення та методи діагностики. За результатами спостережень за дітьми-логопатами виявлено специфічні симптоми, розглянуто їх особливості. Сформовано завдання логопедичного впливу за даної форми порушень, який має комплексний характер і передбачає корекцію фонетико-фонематичних порушень та розвиток лексико-граматичної будови мовлення. Зроблено висновок, що своєчасне виявлення та корекція порушень за стертої форми дизартрії є необхідною умовою психологічної готовності дітей до засвоєння шкільних знань.

Описаны сиптоматика стертой формы дизартрии, причины ее возникновения и методы диагностики. По результатам наблюдений за детьми-логопатамы обнаружены специфические симптомы, рассмотрены их особенности. Сформированы задачи логопедического воздействия при данной форме нарушений, которое имеет комплексный характер и предусматривает коррекцию фонетико-фонематических нарушений и развитие лексико-грамматического строя речи. Сделан вывод о том, что своевременное выявление и коррекция нарушений при стертой форме дизартрии является необходимым условием психологической готовности детей к усвоению школьных знаний.

The article describes symptoms of attrition dysarthria, its causes and methods of its detection. Based on observations of logopathic children specific symptoms have been isolated and examined. The author presents the goals of logopaedic intervention in this kind of disorder which is complex in its nature and involves the following: correction of phonetic-phonemic disorders and the development of lexicogrammatical structure of language. The author concludes that timely detection and correction of such disorders is a necessary precondition of a child's preparedness for school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського