РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000653854<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гуменюк О. М. 
Особливості розвитку елементарних творчих здібностей розумово відсталих дітей на уроках математики / О. М. Гуменюк // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3. - С. 50-54. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано праці основоположників корекційної школи, які вважали, що математика повинна дати розумово відсталій дитині не лише практичні прийоми лічби, але й уміння творчо мислити. Розкрито деякі аспекти розвитку математичних здібностей у школярів допоміжної школи. Рекомендовано з метою прояву хоча б незначних елементів творчості на уроках математики застосовувати математичні знання і на уроках з інших дисциплін. І навпаки - знання, отримані з інших навчальних предметів, а також життєвий і трудовий досвід школярів ефективно використовувати на уроках математики, тим самим підвищувати інтерес до вивчення цієї науки і показувати життєву необхідність математичних знань.

Проанализированы труды основоположников коррекционной школы, которые считали, что математика должна дать умственно отсталому ребенку не только практические приемы счета, но и умение творчески мыслить. Раскрыты некоторые аспекты развития математических способностей у школьников вспомогательной школы. Рекомендовано с целью проявления хотя бы незначительных элементов творчества на уроках математики применять математические знания и на уроках по другим дисциплинам. И наоборот - знания, полученные по другим учебным предметам, а также жизненный и трудовой опыт школьников эффективно использовать на уроках математики, тем самым повышая интерес к изучению этой науки и показывая жизненную необходимость математических знаний.

Works of corrective school founders which considered that mathematics must give a mentally backward child not only practical receptions of counting but also abilities to think creatively have been analyzed. Some aspects of development of mathematical capabilities are exposed for the pupils of subsidiary school. It is recommended with the purpose of display even of insignificant elements of creation at the classes of mathematics to apply mathematical knowledge and at the other subjects. And vice versais the knowledge got on the other educational subjects, and it is also effectively to use vital and work experience of the pupils at the lessons of mathematics, promoting the interest to the study this science and showing the vital necessity of mathematical knowledge.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241 + Ч435.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського