РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000653864<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сімко А. В. 
Розвиток психомоторних якостей дітей дошкільного віку з вадами інтелекту у повсякденній трудовій діяльності / А. В. Сімко // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3. - С. 178-181. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Здійснено теоретичний аналіз впливу трудової діяльності на психомоторні якості дітей-олігофренів дошкільного віку. Підсумовано, що психомоторні якості дитини з вадами інтелекту змінюються в процесі її розвитку. Найбільшою силою, яка підштовхне дошкільника до засвоєння елементів трудової діяльності, є прагнення бути самостійним та інтерес до соціального середовища. Трудова діяльність таких дітей реалізується внаслідок виконання дій різної складності та призначення. Повсякденні трудові дії виявляються в рухах, які характеризуються силою, швидкістю, тривалістю, точністю, ритмічністю, координованістю та іншими психомоторними проявами. Залучаючи дошкільників до трудової діяльності, потрібно враховувати індивідуальні особливості дитини з інтелектуальними відхиленнями, її фізичний та емоційний стан.

Осуществлен теоретический анализ влияния трудовой деятельности на психомоторные качества детей-олигофренов дошкольного возраста. Подытожено, что психомоторные качества ребенка с нарушениями интеллекта изменяются в процессе его развития. Наибольшей силой, которая подтолкнет дошкольника к усвоению элементов трудовой деятельности, является стремление быть самостоятельным и интерес к социальной среде. Трудовая деятельность таких детей реализуется вследствие выполнения действий различной сложности и назначения. Повседневные трудовые действия проявляются в движениях, которые характеризуются силой, скоростью, продолжительностью, точностью, ритмичностью, скоординированностью и другими психомоторными проявлениями. Привлекая дошкольников к трудовой деятельности, необходимо учитывать индивидуальные особенности ребенка с интеллектуальными отклонениями, его физическое и эмоциональное состояние.

The article presents a theoretical analysis of the influence of work on psychomotor skills in oligophrenic preschool children. The author concludes that psychomotor abilities in children with learning disabilities change in the course of the child's development. The driving force that will encourage a preschool child to master elements of work and feel a need for independence as well as trigger an interest in the social environment. Work for such children consists in performing activities of various purposes and degrees of difficulty. Everyday work activities consist in movements that are defined by their degree of force, speed, duration, precision, rhythm, coordination etc. In engaging preschool children in work activities, the children's individual qualities must be taken into consideration as well as their physical and emotional state.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського