РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000653882<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ковальчук І. І. 
Теоретичні основи розвитку інтелектуальної сфери у розумово відсталих старших дошкільників / І. І. Ковальчук // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 4. - С. 77-84. - Бібліогр.: 6 назв - укp.

Проведено теоретичний аналіз зарубіжної та вітчизняної психолого-педагогічної літератури щодо визначення поняття інтелекту та розумового розвитку. Зазначено, що для розуміння особливостей розвитку та корекції особистісної сфери дітей, з якими працює корекційний педагог, важливо враховувати суттєву різницю між термінами "інтелект" і "розум". Проаналізовано особливості психічного та інтелектуального розвитку розумово відсталих дітей старшого дошкільного віку. Зроблено висновок, що корекція інтелектуальних порушень цих дітей надасть можливість надалі адаптувати їх до умов навчання в спеціалізованих школах, а також в інклюзивних та інтегрованих класах при загальноосвітніх навчальних закладах, що дозволить дітям відвідувати навчальний заклад у тій місцевості, в якій вони живуть, не відриваючи їх від сім'ї.

Осуществлен теоретический анализ зарубежной и отечественной психолого-педагогической литературы относительно определения понятия интеллекта и умственного развития. Определено, что для понимания особенностей развития и коррекции личностной сферы детей, с которыми работает коррекционный педагог, важно учитывать существенную разницу между терминами "интеллект" и "ум". Проанализированы особенности психического и интеллектуального развития умственно отсталых детей старшего дошкольного возраста. Сделан вывод, что коррекция интеллектуальных нарушений этих детей даст возможность в дальнейшем адаптировать их к условиям учебы в специализированных школах, а также в инклюзивных и интегрированных классах при общеобразовательных учебных заведениях, что позволит детям посещать учебное заведение в той местности, в которой они живут, не отрывая их от семьи.

It is done the theoretical analysis of foreign and domestic psychological and educational literature on the definition of intelligence and mental development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського