РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000653924<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Скалій І. І. 
Мультимедійна презентація як засіб формування мовленнєвої компетентності у молодших школярів із ЗПР / І. І. Скалій // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5. - С. 286-291. - Бібліогр.: 6 назв - укp.

Проаналізовано сучасний стан розробки інформаційно-комунікативних технологій, зокрема інтерактивних ігор, для формування мовленнєвої компетентності молодших школярів із затримкою психічного розвитку. Охарактеризовано роль і завдання презентації ''Інтерактивні ігри для формування мовленнєвої компетентності молодших школярів інтенсивної педагогічної корекції'' на логопедичних заняттях у навчально-реабілітаційному центрі. Висвітлено досвід використання мультимедійних презентацій, створених вчителями-логопедами навчально-реабілітаційного центру ''Особлива дитина'' м. Рівне. Підсумовано, що використання мультимедійних презентацій має такі переваги, як компактність, доступність, наочність, емоційна привабливість, мобільність, багатофункціональність, що дозволяє суттєво підвищити мотивацію дітей до логопедичних занять, а отже, суттєво скоротити час на подолання мовленнєвих порушень.

Проанализировано современное состояние разработки информационно-коммуникативных технологий, в частности интерактивных игр, для формирования речевой компетентности младших школьников с задержкой психического развития. Охарактеризована роль и задачи презентации ''Интерактивные игры для формирования речевой компетентности младших школьников интенсивной педагогической коррекции'' на логопедических занятиях в учебно-реабилитационном центре. Освещен опыт использования мультимедийных презентаций, созданных учителями-логопедами учебно-реабилитационного центра ''Особлива дитина'' г. Ровно. Подведены итоги, что использование мультимедийных презентаций имеет такие преимущества, как компактность, доступность, наглядность, эмоциональная привлекательность, мобильность, многофункциональность, что позволяет существенно повысить мотивацию детей к логопедическим занятиям, а следовательно, существенно сократить время на преодоление речевых нарушений.

It is analyzed the current state of development of information and communication technologies, in particular interactive games for formation of speech competence of junior students with mental retardation. It is described the role and tasks of the presentation "Interactive games for formation of speech competence of junior students with help of the intensive pedagogical correction" in the speech therapy classes of educational and rehabilitation center. It is illuminated experience with multimedia presentations created by teachers, speech therapists of Rivne training and rehabilitation center "Osoblyva dytyna".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.924

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського