РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000653930<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вакарчук О. Д. 
Корекція порушень писемного мовлення з використанням ігрових прийомів / О. Д. Вакарчук // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5. - С. 132-139. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Охарактеризовано різні види дисграфій за їх проявами та можливими причинами виникнення. За результатами обстеження сформованості мовленнєвих структур в учнів II–III–IV класів Заставнівської гімназії та Заставнівської ЗОШ І–ІІІ ступенів Чернівецької області зроблені висновки про значну кількість дітей з відставанням у мовленнєвому розвитку, що потребують логопедичної допомоги у спеціальних групах для дітей-дисграфіків. Представлено систему корекційних занять з використанням дидактичних ігор за такими напрямами: розвиток зорово-просторових уявлень; розвиток зорового-буквенного гнозису, зорового аналізу й синтезу; розвиток зорової уваги; розвиток зорового контролю; корекція зорово-моторної координації. Підведено підсумки результатів роботи з учнями-дисграфіками за один рік навчання.

Охарактеризованы различные виды дисграфий за их проявлениями и возможными причинами возникновения. По результатам обследования сформированности речевых структур в учащихся II–III–IV классов Заставнивской гимназии и Заставнивской ООШ I–III степеней Черновицкой области сделаны выводы о значительном количестве детей с отставанием в речевом развитии, нуждающихся в логопедической помощи в специальных группах для детей-дисграфиков. Представлена система коррекционных занятий с использованием дидактических игр по следующим направлениям: развитие зрительно-пространственных представлений; развитие зрительного-буквенного гнозиса, зрительного анализа и синтеза; развитие зрительного внимания; развитие зрительного контроля; коррекция зрительно-моторной координации. Подведены итоги результатов работы с учениками-дисграфиками за один год обучения.

There are characterized different types of dysgraphia, their symptoms and possible causes. According to a survey of speech patterns formation of students of 2–3–4th classes of Zastavna gymnasium and Zastavna school of I-III degrees of the Chernivtsi oblast there are made conclusions about the significant number of children with a speech underdevelopment who need speech therapy assistance for children with dysgraphia. It is presented the system of rehabilitative training with didactic games in the such areas as the development of visual-spatial representations; development of visual and letter gnosis, visual analysis and synthesis; development of visual attention; the development of the visual field; correction of visual and motor coordination.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського