РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000653938<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сушко Т. І. 
Використання графічних символів у навчанні мовленню глухих дітей / Т. І. Сушко // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5. - С. 71-79. - Бібліогр.: 6 назв - укp.

Проаналізовано проблеми розвитку мовлення глухих дітей. Обгрунтовано необхідність з перших днів навчання у підготовчому класі розпочинати розвиток мовлення та вправляння в становленні зорового споглядання за допомогою знакових символів. Окреслено функції знаково-символічної діяльності та її роль у формування пізнавальної активності дітей, а отже й мовлення. Доведено високу ефективність використання знаків у становленні особистості і подальшому оволодінню нею мовлення. Викладено методику використання знаків на уроках з розвитку мовлення. Презентовано авторські проекти підручника та зошита з розвитку мовлення для глухих дітей.

Проанализированы проблемы развития речи глухих детей. Обоснована необходимость с первых дней обучения в подготовительном классе начинать развитие речи и упражнения в становлении зрительного созерцания с помощью знаковых символов. Определены функции знаково-символической деятельности и ее роль в формировании познавательной активности детей, а следовательно и речи. Доказана высокая эффективность использования знаков в становлении личности и дальнейшем овладению ею речи. Изложена методика использования знаков на уроках по развитию речи. Представлены авторские проекты учебника и тетради по развитию речи для глухих детей.

The problems of language development of deaf children are analyzed. The necessity to begin the development of speech and to exercise in the formation of the visual contemplation with the help of iconic symbols from the first days of classes is grounded Functions of sign-symbolic activity and its role in the formation of cognitive activity in children, and therefore of speech are defined. High efficiency of use of signs in the development of the individual and further mastery of speech is proved. The technique of the use of signs on the lessons of development of speech is given. The draft of a textbook and a workbook for deaf children on language development is presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського