РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000653947<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Василенко Н. В. 
Використання наочності у корекційно-розвитковій роботі з дошкільниками з порушеннями слуху / Н. В. Василенко // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5. - С. 7-14. - Бібліогр.: 6 назв - укp.

Охарактеризовано три групи методів, які використовуються у дошкільній сурдопедагогіці: наочні, практичні, словесні. Обгрунтовано необхідність тісного взаємозв’язку словесних методів з практичними і наочними. Аргументовано, що виходячи зі структури дефекту дошкільників з порушеннями слуху, саме наочні методи можна вважати найбільш продуктивними у їх навчанні та вихованні. Рекомендовано методику використання різних типів і видів наочності у дошкільному закладі для дітей з порушеннями слуху. Підсумовано, що використання наочності у процесі організації життєдіяльності дошкільників з порушеннями слуху є необхідним і невід’ємним елементом освітньо-розвиткового процесу спеціального дошкільного закладу.

Охарактеризованы три группы методов, используемых в дошкольной сурдопедагогике: наглядные, практические, словесные. Обоснована необходимость тесной взаимосвязи словесных методов с практическими и наглядными. Аргументировано, что исходя из структуры дефекта дошкольников с нарушениями слуха, именно наглядные методы можно считать наиболее продуктивными в их обучении и воспитании. Рекомендована методика использования различных типов и видов наглядности в дошкольном учреждении для детей с нарушениями слуха. Отмечено, что использование наглядности в процессе организации жизнедеятельности дошкольников с нарушениями слуха является необходимым и неотъемлемым элементом образовательно-развивающего процесса специального дошкольного учреждения.

The following three groups of techniques used in preschool deaf-and-dumb pedagogy are characterized: visual , practical , verbal. The importance of a close interconnection between verbal and practical and visual methods is proved. It is argued that basing on the structure of the defect of the preschool children with hearing impairments visual methods can be considered the most productive in their education and upbringing.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського