Сімех Ю. А. Асортимент продукції як чинник конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі / Ю. А. Сімех // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Екон. науки. - 2006. - 9, № 2. - С. 39-42. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Розглянуто підходи науковців-економістів до визначення терміна "асортимент" та основних змістових елементів даного поняття; визначено основні характеристики та властивості асортименту; сформульовано авторське визначення даного поняття. Рассмотрены подходы ученых - экономистов к определению термина "ассортимент" и основных смысловых элементов данного понятия; определены основные характеристики и свойства ассортимента; сформулировано авторское определение данного понятия. Approaches of scientists- economists to determination of term assortment and basic semantic elements of the given notion are considered; basic descriptions and properties of assortment are determined; author determination of the given notion is formulated Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361.41
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16622/екон Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|