Краснящих П. Г. Место и роль PR (паблик рилейшнз) в современном обществе / П. Г. Краснящих // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Соціол. науки. - 2008. - 11, № 2. - С. 62-64. - Библиогр.: 4 назв. - рус.Розглянуто стадії розвитку соціуму, формування рекламної індустрії, основні засоби PR, формування інформаційно-комунікативних зв'язків. Рассмотрены стадии развития социума, формирование рекламной индустрии, основные приемы PR, формирование информационно-коммуникативных связей. The article deals with two stages of society development, advertising industry formation, the main resorts of Public Relations, information and communication connections. Індекс рубрикатора НБУВ: А6 + С5*333.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16622 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|