Безпалько І. Р. Передумови впровадження та забезпечення ефективності маркетингового аудиту на видавничо-поліграфічних підприємствах / І. Р. Безпалько, В. Б. Базилюк // Бізнес Інформ. - 2017. - № 3. - С. 419-424. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Мета роботи - визначення передумов необхідності, успішного й ефективного впровадження практики проведення маркетингового аудиту на вітчизняних видавничо-поліграфічних підприємствах. Визначено, що за умов посилення конкуренції на ринку видавничо-поліграфічних послуг, а також системних проблем вітчизняного ринку маркетинговий аудит може стати ефективним засобом аналізу та контролю щодо визначення проблем у системі управління маркетинговою діяльністю видавничо-поліграфічного підприємства, превентивного виявлення невідповідності їх стану вимогам ринкового середовища, а також розробки рекомендацій щодо зменшення таких невідповідностей. Визначення та врахування зовнішніх та внутрішніх факторів, що впливають на якість та ефективність маркетингового аудиту суб'єктів видавничо-поліграфічного ринку, є основою для розробки організаційно-економічного механізму здійснення такого аудиту та можливостей його активного впровадження за вітчизняних умов ринку. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|