Трушкіна Н. В. Обслуговування споживачів вугільної продукції в контексті концепції маркетингу взаємовідносин / Н. В. Трушкіна // Бізнес Інформ. - 2017. - № 4. - С. 410-416. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Мета роботи - формування підходів до обслуговування різних груп споживачів вугільної продукції (ВП) в контексті концепції маркетингу взаємовідносин. Уточнено зміст терміна "обслуговування споживачів вугільної продукції". Виконано аналіз динаміки обсягу та структури споживання вугілля в Україні. Доведено, що під час організації процесів збутової діяльності вугледобувного підприємства доцільним є застосування концепції маркетингу взаємовідносин, суть якої полягає у формуванні партнерських взаємовідносин на основі клієнтоорієнтованого підходу до обслуговування споживачів ВП. Особливість даного підходу, на відміну від існуючих, полягає у виділенні різних груп споживачів ВП з урахуванням обсягів їх щорічного попиту та виявленої специфіки. Запропоновано використовувати системний, процесний і функціональний підходи до організації процесів обслуговування споживачів ВП в єдиному комплексі через реалізацію функцій управління. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.651
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|