РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000655945<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ус М. І. 
Роль маркетингових досліджень у підвищенні ефективності відносин підприємства з партнерами / М. І. Ус // Бізнес Інформ. - 2017. - № 4. - С. 428-432. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Мета роботи - аналіз ролі маркетингових досліджень у діяльності підприємства та визначення можливості підвищення ефективності відносин з партнерами на основі використання їх результатів. Визначено основні тенденції та напрямки маркетингових досліджень щодо формування та розвитку відносин підприємства з партнерами. Розглянуто переваги організації комплексного маркетингового дослідження за різними напрямками щодо вивчення ринку та його суб'єктів. Складність у формуванні єдиного загального показника та джерела ефективності партнерських відносин полягає в тому, що кожен учасник відносин націлений на досягнення власної ефективності. Зазначено, що досягнення індивідуальної ефективності, яку кожен партнер одержує від взаємодії, залежить від ефективності функціонування всієї системи партнерських відносин, контроль над якою можливий завдяки маркетинговим дослідженням. Перспективним напрямком подальших досліджень є визначення особливостей і методів збору первинної інформації, необхідної для організації та оцінки взаємодії підприємства з конкурентами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського