РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000656067<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Manurung A. D. R. 
Authentic personal branding as a mediator of influence of heroic leadership and positive psychological capital on work life quality = Унікальний особистий брендинг як проміжна ланка у впливі героїчного лідерства та позитивного психологічного капіталу на якість робочої атмосфери / A. D. R. Manurung, A. Damaris, N. Wimbaningrum // Актуал. проблеми економіки. - 2017. - № 4. - С. 134-142. - Бібліогр.: 36 назв. - англ.

Досліджено вплив героїчного лідерства та позитивного психологічного капіталу на якість робочої атмосфери, при цьому унікальний особистий брендинг розглянуто як зв'язувальний фактор. Опитано 205 співробітників Університету Мерку Буана, Джакарта. Дані опитування проаналізовано за допомогою методу структурних рівнянь, побудовано лінійну структурну модель (версія 8.70 Lisrel). Структурні взаємозв'язки виявлено наступним чином: героїчне лідерство та позитивний психологічний капітал сукупно чинять позитивний суттєвий вплив на якість робочої атмосфери; героїчне лідерство окремо має негативний суттєвий вплив на рабочу атмосферу; позитивний психологічний капітал окремо впливає на якість робочої атмосфери позитивно та суттєво.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського