Паливода О. Франчайзингові мережі в економіці України: особливості та перспективи розвитку / О. Паливода, Л. Селіверстова // Проблеми і перспективи економіки та упр.. - 2017. - № 1. - С. 36-43. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розглянуто кількісній та якісний аналіз економічного стану та головні економічні тенденцій розвитку вітчизняного франчайзингу з акцентом на специфічних аспектах легкої промисловості. З'ясовано, що головними бар'єрами розвитку вітчизняних франчайзингових компаній у легкій промисловості є недостатня кількість відомих брендів, фінансові обмеження, що зумовлені недоступністю кредитування, знеціненням національної валюти, а також недосконалість законодавчої бази та несумлінне ставлення до виконання договірних зобов'язань і чужої інтелектуальної власності. Досліджено специфічні особливості розвитку франчайзингу в легкій промисловості з погляду характеристик діяльності, обсягів інвестицій, особливостей організації мережевих відносин. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)292.4 + Х839(4УКР)921.132.8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101286 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|