Лісіца В. Омніканальні продажі: тенденції, проблеми та перспективи розвитку в українському ритейлі / В. Лісіца // Проблеми і перспективи економіки та упр.. - 2017. - № 2. - С. 100-110. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Розглянуто основні тенденції, проблеми та перспективи розвитку омніканальної торгівлі у світовому та українському ритейлі. Досліджено поняття моно-, мульти- та омніканальної торгівлі, акцентована увага на їх відмінностях. Визначено фактори, що сприяють розвитку омніканальної торгівлі у світовому ритейлі. Охарактеризовано основні напрями трансформації бізнес-процесів роздрібних компаній за умов впровадження омніканальної торгівлі. Визначено переваги та ризики запровадження омніканальної торгівлі у діяльність вітчизняних ритейлерів. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)42 + У542
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101286 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|