Doniy N. E. Wisdom as a commodity in economic-centered social space of XXI century = Мудрість як товар в економоцентрованому соціальному просторі ХХI ст. / N. E. Doniy // Наук. вісн. Полісся. - 2017. - Вип. 2 (ч. 2). - С. 184-188. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.Представлення мудрості як феномену, що з метафізичної цінності став товаром. Економоцентризм змінив суть більшості класичних смислових конструкцій та їх вимір, перетворивши деякі з них на засоби управління суспільством, на ідеологію. Тож, починаючи з середини ХХ ст. серед тлумачень мудрості в публікаціях і словниках починає домінувати визначення мудрості як експертної системи знань, орієнтованої на практичну сторону життя (П. Балтес). Найкраще таке розуміння на практиці реалізують представники консалтингового бізнесу. Мудрість, яку вони продають, є більш наближеною до людини й її бажання перемоги, тому-то, коучери й консультанти з тренінгових центрів твердо впевнені, що їх знання спонукають інших діяти правильно й досягати успіхів. Задача постачальника/торговця мудрістю, яким й є коучер, і вивести на світ усе приховане в глибині душі індивіда й вказати шлях до бажаного, виходячи з наявного досвіду. Індекс рубрикатора НБУВ: У01 в
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73620 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|