РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000656884<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ловська А. О. 
Удосконалення несучої конструкції вагона-платформи для підвищення ефективності контейнерних перевезень / А. О. Ловська // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2017. - № 1. - С. 167-182. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Мета дослідження - удосконалення несучої конструкції вагона-платформи для підвищення ефективності контейнерних перевезень. Проведено дослідження міцності універсального вагону-платформи моделі 13-401, визначено резерви міцності несучих елементів його конструкції та запропоновано більш оптимальні, з точки зору мінімальної матеріалоємності, профілі виконання основних повздовжніх балок рами. Правильність прийнятих рішень підтверджено розрахунками несучої конструкції вагона-платформи на міцність (за основних експлуатаційних режимів навантаження) та втому - з урахуванням бази випробувань 107 циклів. Для можливості закріплення контейнерів на рамі вагона-платформи запропоновано оснащення його відкидними фітинговими упорами, що надасть змогу здійснювати перевезення 20-ти та 40-футових контейнерів. З метою підвищення ефективності контейнерних перевезень у напрямку міжнародних транспортних коридорів, які проходять через територію України, на базі удосконаленої конструкції вагона-платформи розроблено вагон-платформу зчленованого типу (ВПЗТ). Проведено математичне моделювання динамічної навантаженості вагона-платформи з контейнерами, розміщеними на ньому (2 контейнери типорозміру 1СС) за експлуатаційних режимів навантаження. Визначено максимальні прискорення, які діють на несучу конструкцію, та враховано їх числові значення під час комп'ютерного моделювання міцності ВПЗТ. Розроблено несучу конструкцію ВПЗТ на базі універсального вагона-платформи. Одержано уточнені величини динамічних навантажень, які діють на несучу конструкцію ВПЗТ з контейнерами, розміщеними на ньому за експлуатаційних режимів навантаження, та визначено максимальні еквівалентні напруження в несучій конструкції вагона-платформи. Запропоновано математичну модель переміщень ВПЗТ з контейнерами, розміщеними на ньому за експлуатаційних режимів навантаження. Розроблено модель міцності несучої конструкції ВПЗТ, створеного на базі універсального вагона-платформи. Результати проведених досліджень можуть використовуватися під час проектування ВПЗТ для забезпечення їх міцності у разі комбінованих перевезень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6 + О244.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського