Ільчук В. П. Фінансове забезпечення процесів створення та просування винного бренда [Електронний ресурс] / В. П. Ільчук, В. Л. Пазюк // Фінанс. дослідж. : [електрон. журн.]. - 2016. - № 1. - С. 81-86. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.
Показано важливість участі держави у процесах створення та просування винного бренда та визначені джерела їх фінансування. Проаналізовано зарубіжний досвід державної підтримки процесів створення та просування винного бренда.
Шифр НБУВ: Ж101465Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"