![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000658693<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Костинець В. В. Стратегія управління розвитком туристичної галузі України на основі брендингу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / В. В. Костинець; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - Київ, 2016. - 20 c. - укp.За результатами дослідження визначено сутність бренду як об'єкта управління туристичною галуззю, встановлено особливості брендингу національного туристичного продукту, проаналізовано сучасні методи оцінювання ефективності брендингу туристичної галузі. Проаналізовано сучасний стан розвитку туристичної галузі України та визначено її місце в структурі національної економіки протягом останніх років. Розкрито економічну роль основних туристичних напрямів в структурі національного господарства. Удосконалено механізм управління розвитком туристичної галузі на основі брендингу. Розроблено стратегію управління розвитком туристичної галузі в державі на основі брендингу, а також модель оцінювання ефективності брендингу цієї галузі. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА422967 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|