Сагайдак М. П. Внутрішній маркетинг підприємств сфери послуг : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / М. П. Сагайдак; Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. - Київ, 2016. - 33 c. - укp.Вирішено проблему формування й обгрунтовано концепцію системи внутрішнього маркетингу (ВМ) підприємств сфери послуг. За результатами дослідження виявлено закономірності еволюції теорії ВМ і узагальнено погляди вчених щодо сутності цієї дефініції. Досліджено особливості формування такої системи. Удосконалено методику визначення основних ознак послуги та запропоновано класифікацію послуг за ознакою рівня інтелектуалізації бізнес-процесів, яка передбачає їх структуризацію за трьома групами: інтелектуальні, функціональні, змішані. Запропоновано комплекс внутрішнього маркетингу підприємств сфери послуг "8Р", який доповнено елементом "пролонгована продуктивність послуги", обгрунтовано методичні положення її вимірювання. Обгрунтовано механізм побудови взаємовигідних партнерських відносин в ланцюжку учасників створення споживчої цінності "власник - топ-менеджмент - персонал - клієнт". Визначено ключові принципи класифікації контактного персоналу, сформовано набір його ключових компетенцій та розроблено систему критеріїв їх оцінювання. Розроблено графічну модель оцінювання рівня ресурсних, процесних і стратегічних передумов досягнення результативності внутрішнього маркетингу підприємств сфери послуг. Обгрунтовано аналітичний інструментарій оцінювання його потенціалу та запропоновано систему моніторингу управлінських рішень, що впливають на систему внутрішнього маркетингу з урахуванням ролі контактного персоналу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)442.1-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА423283 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|