Колесник Л. В. Формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи засобами інтерактивних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. В. Колесник; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2016. - 20 c. - укp.На основі аналізу психолого-педагогічної літератури розкрито зміст і сутність ключових понять дослідження. Визначено компоненти, критерії, показники та рівні сформованості професійної самооцінки: динамічний, консервативний, ситуативний і дифузний. Теоретично обгрунтовано й апробовано модель формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи, яка обіймала такі етапи: адаптивно-діагностичний, проектно-діяльнісний, рефлексивно-корекційний та інтеграційний. Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови її реалізації: використання технологій інтерактивного навчання студентів у процесі формування у них професійної самооцінки; організація і функціонування інтерактивного освітнього середовища ВНЗ, орієнтованого на формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи; набуття майбутніми вчителями початкової школи практичного досвіду здійснення професійної самооцінки у процесі навчально-професійної діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА423817 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|