Атаманчук П. С. Педагогічна практика - показник готовності майбутнього вчителя фізики до професійної діяльності / П. С. Атаманчук, Т. П. Поведа // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 2. - С. 17-20. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Проаналізовано організаційно-методичні засади педагогічної практики у вищому навчальному закладі на даний час, розкрито її значення в системі професійного становлення майбутнього вчителя фізики. Зазначено, що ефективне проведення педпрактики залежить від належного рівня організації й управління діяльністю студентів. Обгрунтовано, що результати педагогічної практики виступають показником готовності студента до майбутньої професійної діяльності та одночасно вказують на недоліки та прогалини у знаннях студентів, на які необхідно звернути особливу увагу під час фахової підготовки. Описано основні розділи "Програми педагогічної практики" для студентів-майбутніх вчителів фізики (4-й курс), розробленої авторами у співавторстві з колективом досвідчених викладачів кафедри. Окреслено перспективи педагогічної практики студентів у зв'язку з реформуванням вищої освіти в Україні. Висвітлено деякі особливості організації педагогічної практики у вищих навчальних закладах різних країн світу. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|