Закалюжний В. М. Домашні досліди та спостереження з фізики в старшій школі / В. М. Закалюжний, М. П. Руденко // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 2. - С. 71-74. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Запровадження компетентнісного підходу в системі освіти України має певні особливості щодо кожного навчального предмету. У загальній фізичній освіті компетентнісний підхід є засобом посилення дієвості предметних знань, умінь і навичок учнів, а отже, спрямованості навчального процесу. У цьому контексті важливе місце в системі навчання фізики має належати навчальному фізичному експерименту, частиною якого є домашні досліди та спостереження. Виконання домашніх експериментальних завдань сприяє засвоєнню програмного теоретичного матеріалу, формуванню в школярів експериментальних умінь і навичок, а також конструкторських здібностей. Враховуючи широкі педагогічні можливості домашнього експерименту, його слід розглядати як невід'ємний елемент навчального процесу з фізики в старшій школі, що потребує ретельного планування. Педагогічна практика свідчить на користь системного використання домашніх лабораторних робіт у старшій школі. Це означає, що цей вид навчальної роботи має бути чітко спланованим і охоплювати всі теми шкільного курсу фізики. У профільних класах і класах із поглибленим вивченням фізики можливий практикум з домашнього фізичного експерименту. Наведено приклади домашніх лабораторних робіт, які можуть бути використані в навчальному процесі з фізики в старшій школі. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-252
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|