Imran Sana Impact of celebrity endorsement towards the brand's image = Надійні засоби для розширення визнання імідж бренда / Sana Imran // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2017. - № 1/2. - С. 83-94. - Бібліогр.: 20 назв. - англ.Висвитлено рекламу брендів в мас-медії. Відзначено, що ця область є нині самим улюбленим засобом застосовуваний маркетологами. Зазначено, що переконання споживачів способом сучасної інтерактивної мас-медії перейшла на рівень вище в порівнянні з іншими засобами ЗМІ. Відзначано, що сучасний споживач завжди в пошуку більш надійних засобів вивчення ринку. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|