РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000661860<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Imran Sana 
Impact of celebrity endorsement towards the brand's image = Надійні засоби для розширення визнання імідж бренда / Sana Imran // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2017. - № 1/2. - С. 83-94. - Бібліогр.: 20 назв. - англ.

Висвитлено рекламу брендів в мас-медії. Відзначено, що ця область є нині самим улюбленим засобом застосовуваний маркетологами. Зазначено, що переконання споживачів способом сучасної інтерактивної мас-медії перейшла на рівень вище в порівнянні з іншими засобами ЗМІ. Відзначано, що сучасний споживач завжди в пошуку більш надійних засобів вивчення ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського