РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000661877<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Sana Imran 
Promotіng natіonal іdentіty through medіa context & advertіsіng appeals = Формування національної ідентичності по ЗМІ через рекламних матеріалів / Sana Imran // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2017. - № 3. - С. 125-131. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Досліджено питання оцінювання впливу на споживчу сутність рекламних оголошень, які використовуються для мусування теми патріотизму і на свідоме прагнення активізувати національну ідентичність індивіда. Відзначено, що активується національна ідентичність і соціальна самобутність, яка впливає на формування їх ідентичності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + У542.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського