Sana Imran Promotіng natіonal іdentіty through medіa context & advertіsіng appeals = Формування національної ідентичності по ЗМІ через рекламних матеріалів / Sana Imran // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2017. - № 3. - С. 125-131. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.
Досліджено питання оцінювання впливу на споживчу сутність рекламних оголошень, які використовуються для мусування теми патріотизму і на свідоме прагнення активізувати національну ідентичність індивіда. Відзначено, що активується національна ідентичність і соціальна самобутність, яка впливає на формування їх ідентичності.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"